Humor v Reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Humor v Reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Humor v Reklamě
Author: Májek, Adam
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na humor v reklamě, přesněji se zaměřuji na kampaň, která obdržela EFFIE AWADS 2018. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formu-luji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru. Obsahem praktické části je analýza sekundárních zdro-jů hodnotící úspěšnost kampaně. Tato analýza je doplněna o dotazníkové šetření, jehož vý-sledky jsou konfrontovány se stanovenými výzkumnými otázkami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45602
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 53316


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
májek_2019_dp.pdf 3.505Mb PDF View/Open None
májek_2019_op.pdf 1.652Mb PDF View/Open None
májek_2019_vp.doc 512.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account