Analýza cen piva konkurentů Pivovaru Janáček ve vybraných zařízeních

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza cen piva konkurentů Pivovaru Janáček ve vybraných zařízeních

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Liška, Zdeněk
dc.date.accessioned 2010-07-15T22:23:11Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4560
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou cen lahvového piva ve vybraných řetězcích. Téma je zpracováváno v kontextu se zvyšováním konkurenceschopnosti malých a středních pivovarů. Tomuto má práce pomoci analýzou cen lahvového piva konkurentů Pivovaru Janáček, a.s Práce shrnuje teoretické poznatky o cenových strategiích, metodách cenové tvorby a možných reakcí na cenové změny. Druhá část bakalářské práce obsahuje analýzu současného pivovarství, představení pivovaru a již samotný cenový průzkum, na jehož zá-kladě je vysloveno několik doporučení úpravy cen lahvového piva Pivovaru Janáček, a.s. cs
dc.format 78 s., 2 s. tab. příloh cs
dc.format.extent 688668 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
dc.subject marketing cs
dc.subject pivovarství cs
dc.subject Pivovar Janáček cs
dc.subject a.s. cs
dc.subject tvorba cen cs
dc.subject cenová analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject brewing industry en
dc.subject Pivovar Janacek en
dc.subject a.s. en
dc.subject price creation en
dc.subject price re-search en
dc.title Analýza cen piva konkurentů Pivovaru Janáček ve vybraných zařízeních cs
dc.title.alternative The price of beer analysis at Janáček brewery competitor's in selected devices en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vrána, Tomáš
dc.date.accepted 2007-06-12
dc.date.vskp-available 2037-05-18
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis is focussed on bottled beer prices issue in specific chain stores. The issue is elaborated in context of increasing competitive ability of small and middle size breweries. My bachelor thesis should contribute to this goal by analysis of bottled beer pri-ces of competitors Pivovar Janacek, a.s. Thesis summarizes theoretical knowledge about price strategies, methods of price creation and possible reaction on price changes. The se-cond part of Bachelor thesis contains analysis of current brewing industry, introduction of brewery and price research as well. The recommendation of brewery Pivovar Janacek, a.s. bottled beer price customization is based on price research. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6487
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
liška_2007_bp.pdfBlocked 672.5Kb PDF View/Open
liška_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
liška_2007_op.pdf 153.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account