Erotika a sex v reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Erotika a sex v reklamě
Author: Smička, Lukáš
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tato práce se zabývá tématem využití erotiky a sexu v reklamě. Hlavním cílem je zjištění, jak obecně fungují erotické a sexuální motivy v reklamě a jaký vliv mají na nákupní chování recipientů. Práce také analyzuje rozdílné vnímání a preference erotických motivů mezi muži a ženami. V teoretické části je definován obecný pojem reklama, její historie ve vztahu k nahotě či erotice a vymezuje základní formy, typy a funkce reklamy. Navazuje popis reklamních emocionálních apelů a vztah mezi erotickým motivem a produktem. Praktická část pak obsahuje dotazníkové šetření, které bylo realizováno prostřednictvím elektronického dotazníku, jehož výsledky jsou v tomto bloku taktéž analyzovány a vyhodnoceny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45637
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53360


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
smička_2019_dp.pdf 4.212Mb PDF View/Open None
smička_2019_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
smička_2019_vp.doc 509.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account