Firemní interní komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 
Firemní interní komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Ševčíková, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45639
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma firemní interní komunikace si klade za cíl, v návaznosti na výzkum uskutečněný v roce 2018, vyzkoumat, jak by měla společnost přenastavit jeden z jejích klíčo-vých komunikačních kanálů. V první části je vypracován teoretický základ k tématu interní komunikace se zaměřením na cíle komunikace a jsou představeny hlavní kanály, které se v interní komunikaci využívají, včetně výhod, případně nevýhod těchto kanálů. V praktické části je představena vybraná společnost a popsány klíčové výsledky výzkumu interní komu-nikace z roku 2018. V této části práce je rovněž popsáno kvalitativní šetření, které se zabývá znovu nastavením celofiremního meetingu, jsou zde publikovány výsledky šetření, závěry a doporučení.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject manažerská komunikace cs
dc.subject design thinking cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject celofiremní meeting cs
dc.subject internal communication en
dc.subject communication channels en
dc.subject management communication en
dc.subject design thinking en
dc.subject qualitative survey en
dc.subject all staff meeting en
dc.title Firemní interní komunikace
dc.title.alternative Corporate Internal Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated Based on a survey done in the company in 2018, this bachelor's thesis analyzes the redesign-ing need of one of the company's key communication channels. The theoretical part focuses on the internal communication and its communication channels, including advantages and disadvantages of those channels. The selected company is described in the practical part of the thesis as well as the key outcomes of the internal communication survey held in 2018. Furthermore, this part describes the qualitative survey which is investigating the need of the all staff meeting redesign. The conclusions and recommendations are also included in the practical part of this thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53362
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2019_dp.pdf 3.493Mb PDF View/Open None
ševčíková_2019_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
ševčíková_2019_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account