Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Henzlová, Denisa
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45652
dc.description.abstract Diplomová práce na téma "Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebo-oku" mapuje teoretické poznatky z oblasti strategického řízení či vnímání značky, ale také principy komunikace pomocí nových médií. Dále zkoumá odlišnosti v komunikaci značky Rondo na obecné rovině a na firemním facebookovém profilu. Cílem této práce je na základě výše zmíněných teoretických poznatků upravit komunikaci na Facebooku tak, aby korespon-dovala s komunikací Ronda jako celku. Konzistentně vedená komunikace by měla přispět k budování silné značky.
dc.format 99 s. (145 264 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject nová média cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject brand perception en
dc.subject new media en
dc.subject Facebook en
dc.subject marketing communication en
dc.subject brand en
dc.title Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku
dc.title.alternative Perception of Rondo Brand Focused on Facebook Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis on the topic of "Perception of Rondo brand focused on Facebook com-munication" maps theoretical knowledge of strategic management, brand perception and also principles of communication through the new media. Furthermore, it examines the differ-ences in communication between Rondo on the general level and on the corporate Facebook profile. The aim of this thesis is to modify, by using above mentioned theoretical knowledge, the communication on Facebook to correspond with the communication of Rondo as a whole. Consistent communication should contribute to building a strong brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53377
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
henzlová_2019_dp.pdf 4.059Mb PDF View/Open None
henzlová_2019_op.pdf 594.3Kb PDF View/Open None
henzlová_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account