Propagace vybrané vědecké disciplíny se zaměřením na biochemii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace vybrané vědecké disciplíny se zaměřením na biochemii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Janků, Martina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45654
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá propagací vědeckého projektu. Teoretická část práce vysvětluje potřebnou terminologii a poukazuje na propagaci vědy v Česku a v zahraničí. Také popisuje výzkum a zvolenou metodologii práce. Analytická část je rozdělena na výzkum primárních a sekundárních dat. Výzkum sekundárních dat se zabývá bariérami v komunikaci vědy, analýzou marketingových komunikací NASA, vědou na sociálních médiích, PR a reklamou ve vědě. Primární výzkum je pojat jako interview. Na základě zjištěných informací jsou ukázany konkrétní návrhy, zvolené komunikační kanály, a také analýzy, jako je analýza rizik nebo SWOT analýza, které jsou popsány v projektové části. Tato kapitola je uzavřena dalšími doporučeními. Hlavní cíl této práce je navrhnout propagaci vědeckému projektu zajímavým způsobem.
dc.format 92 s. (117 407 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject věda cs
dc.subject biochemie cs
dc.subject vědecký projekt cs
dc.subject propagace vědy cs
dc.subject bariéry v komunikaci vědy cs
dc.subject kvalitativní výzkum a analýza cs
dc.subject promotion en
dc.subject science en
dc.subject biochemistry en
dc.subject scientific project en
dc.subject promotion of science en
dc.subject barriers in science communications en
dc.subject qualitative research and analysis en
dc.title Propagace vybrané vědecké disciplíny se zaměřením na biochemii
dc.title.alternative Promotion of a Specific Scientific Discipline with Focus on Biochemistry
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with promotion of scientific project. The theoretical part introduces necessary terminology and reveals promotion of science in the Czech Republic and abroad. It concludes by describing the research and the methodology used. The analytical part is divided into primary and secondary data research. The secondary data research deals with barriers in science communications, an analysis of marketing communications by NASA, science on social media, PR or advertising in science. The primary data research is made as an interview. The project part reflects on the facts explained throughout the thesis. Based on previous findings it shows the proposed choice of media channels and offers different analysis, such as a risk analysis or SWOT analysis. It concludes with the final recommendations and summary. The main goal of this thesis is to create promotion of scientific project in an interesting way.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53380
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
janků_2019_dp.pdf 3.653Mb PDF View/Open None
janků_2019_op.doc 453Kb Unknown View/Open None
janků_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account