Marketingová komunikace organizace Za Obzor

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace organizace Za Obzor

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace organizace Za Obzor
Author: Machová, Linda
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zkvalitnění komunikace směrem k zákazníkům cílové skupiny Za Obzor. Konkrétně se zaměřuje na jednotlivé nástroje současné marketingové komunikace. Teoretická část práce definuje marketing obecně, zabývá se také popisem marketingových aktivit ve vzdělávacích institucích a uvádí tato specifika. Věnuje se výzkumným metodám, které jsou využity dále v práci. Praktická část před-stavuje sdružení instruktorů zážitkové pedagogiky Za Obzor, její tým a nabízené služby. Věnuje se také srovnání s konkurencí na poli volnočasových aktivit v okolních regionech. Praktická část je navrhnuta v závislosti na výsledky marketingového výzkumu, zaměřeného na jednotlivé cílové skupiny zákazníků. Obsahuje návrh komunikační strategie, včetně návrhu časového harmonogramu a rozpočtu, stejně jako možná rizika spjatá s implementací této strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45669
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 53398


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
machová_2019_dp.pdf 3.407Mb PDF View/Open
machová_2019_dp.zip 275.9Mb application/zip View/Open None
machová_2019_op.doc 453Kb Unknown View/Open None
machová_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account