Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ

Show full item record

No preview available
Title: Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ
Author: Pecníková, Magdalena
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Tato diplomová práce je návrhem strategie obsahového marketingu, který vychází z teoretických východisek obsahového marketingu a obsahové strategie a závěrů získaných z obsahové analýzy a A/B testování. Teoretická část práce specifikuje proces vytváření strategie, představuje druhy obsahu a prostředky k jeho distribuci. V praktické části jsou na základě provedené obsahové analýzy a A/B testování získány podklady k vytvoření projektové části. Její hlavní náplní je tvorba návrhu strategie obsahového marketingu pro blog start-upu XYZ a vytvoření publikačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45676
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 53418


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pecníková_2019_dp.zip 1.818Mb application/zip View/Open None
pecníková_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
pecníková_2019_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account