Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram

Show full item record

No preview available
Title: Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Author: Skokánková, Kristýna
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Tato diplomová práce pojednává o komunikaci značky Emco na sociálních sítích, přede-vším na Instagramu. Rodinná společnost Emco patří mezi nejvýznamnější lokální výrobce cereálních produktů na trhu. Teoretická část práce popisuje pojem image značky, co je to internetový marketing, marketing na sociálních sítích a influencer marketing. Dále je popsá-na sociální síť Instagram a její funkce a prostředí. Praktická část v úvodu představuje znač-ku Emco, jenž je v následující kapitole porovnávána s konkurenčními firmami z pohledu aktivit na sociální síti Instagram. Je provedeno dotazníkové šetření, na základě kterého jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část zobrazuje možný návrh komunikace znač-ky Emco na sociální síti Instagram. Kromě vzhledu profilu a vhodné komunikace s publikem je zmíněna forma oslovení a navázání spolupráce s influencery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45684
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53428


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
skokánková_2019_dp.pdf 4.908Mb PDF View/Open None
skokánková_2019_op.jpg 1.016Mb JPEG image View/Open None
skokánková_2019_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account