Politický marketign na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Politický marketign na sociálních sítích

Show full item record

No preview available
Title: Politický marketign na sociálních sítích
Author: Cagala, Michal
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupu českých politických stran a hnutí ke strategii politického marketingu na sociálních sítích při předvolební kampani. A to s cílem zjistit, jakým způsobem se subjekty, které v roce 2017 uspěly ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, vypořádaly s touto strategií a následně navrhnout řešení na od-halené problémy. V teoretické části práce rozebírá problematiku politického marketingu a sociálních sítí. V praktické části analyzuje 9 subjektů, které uspěly ve volbách, a to zejména ve vztahu k jejich investicím do strategie na sociálních sítích a k volebnímu zisku. V části projektové navrhuje řešení a kampaň na sociálních sítích pro příští volby pro konkrétní politický subjekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45703
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53449


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
cagala_2019_dp.pdf 3.239Mb PDF View/Open None
cagala_2019_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
cagala_2019_vp.pdf 481.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account