Využití IoT v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití IoT v marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Využití IoT v marketingové komunikaci
Author: Cilka, Štěpán
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se věnuje problematice internetu věcí a jeho využívání v marketingové komunikaci. Úvodní teoretická část definuje pojem internet věcí, stručně popisuje používané technologie a ukáže oblasti, ve kterých se internet věcí využívá. V praktické části se práce zabývá hlasovými asistenty a analyzuje názory uživatelů na využívání či svěření se těmto technologiím. Analyzuje, zda a nakolik je vhodné využít tyto technické pomůcky jako prodejní nástroj, a dále zkoumá kupní chování respondentů. Projektová část práce popisuje způsob marketingové komunikace při využití IoT technologie jako podpory reklamních nosičů při propojení s mobilními zařízeními.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45705
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53456


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
cilka_2019_dp.pdf 2.135Mb PDF View/Open None
cilka_2019_op.pdf 581.3Kb PDF View/Open None
cilka_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account