Návrh marketingové komunikace v malé firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace v malé firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Čabayová, Adéla
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45706
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil. Návrh respektuje zásady marketingové komunikace malých firem a vychází z nich. Tyto zásady jsou představeny v teoretické části této práce. V praktické části práce je blíže představena firma, pro kterou je nová marketingová ko-munikace navrhována. Jsou předloženy konkrétní návrhy marketingové komunikace, kte-ré jsou na základě individuální psychologické explorace testovány třinácti potenciálními zákazníky zmíněné truhlárny. Výsledky kvalitativního výzkumu jsou zaznamenány a je z nich vycházeno při finálních návrzích marketingové komunikace. Projektová část této diplomové práce představuje finální návrhy marketingové komunika-ce Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil, které jsou vypracovány v souladu s výsledky kvalitativního výzkumu.
dc.format 112 stran, 7 stran příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject malá firma cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject corporate identity en
dc.subject small business en
dc.title Návrh marketingové komunikace v malé firmě
dc.title.alternative Marketing Communication Draft for a Small Business
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on drafting a marketing communication strategy for the Joiner's Shop Ivan Čabay and Peter Vopařil. The draft builds on established principles of marketing communication for small businesses. The first part of the thesis presents these principles along with a more in-depth profile of the company itself. The practical section of the thesis tests specific proposals of marketing communication by conducting individual psychological exploration of 13 potential costumers. The results of this qualitative research are summed up and used as basis for the final draft of marketing communication. The project part of the thesis describes the final proposal of marketing communication for the Joiner's Shop Ivan Čabay and Petr Vopařil, created in accordance with the results of the qualitative research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53458
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
čabayová_2019_dp.pdf 5.055Mb PDF View/Open
čabayová_2019_dp.zip 327.8Mb application/zip View/Open None
čabayová_2019_op.doc 73Kb Unknown View/Open None
čabayová_2019_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account