Event marketing v lednicko-valtickém areálu zaměřený na vinařskou turistiku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing v lednicko-valtickém areálu zaměřený na vinařskou turistiku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hřibová, Ivana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45712
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je na základě šetření a výzkumu navrhnout event marketing v Lednicko-valtickém areálu se zaměřením na vinařskou turistiku pro Střední vinařskou školu Valtice. Teoretická část vychází z rešerše odborné literatury a dalších použitých zdrojů. Pozornost je věnována zejména základním teoretickým poznatkům marketingové komunikace a jejím specifikům v oblasti cestovního ruchu, charakterizuje event marketing a jeho využití, seznamuje čtenáře se základními pojmy z odvětví vinařství a vinohradnictví a dále se zaměřuje na problematiku vinařské turistiky, cestovního ruchu a plánování a rea-lizace programů v Lednicko-valtickém areálu. Praktická část se zabývá charakteristikou Lednicko-valtického areálu z pohledu historie, geografie a kultury. Na základě situační analýzy rozebírá dosavadní komunikační aktivity dané lokality a analyzuje dotazníkové šetření návštěvníků Lednicko-valtického areálu a jejich požadavky ve vztahu k vinařské turistice. Výsledky šetření se odrážejí v projektové části, která obsahuje návrh komunikačního plánu v návaznosti na stávající komunikační aktivity v Lednicko-valtickém areálu vedoucí k jejich zefektivnění a celkovému rozvoji.
dc.format 128
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event marketing cs
dc.subject Lednicko-valtický areál cs
dc.subject vinařská turistika cs
dc.subject historie cs
dc.subject vinařská škola cs
dc.subject vi-nařství cs
dc.subject vinohradnictví cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject Lednice-Valtice area en
dc.subject wine turism en
dc.subject history en
dc.subject viniculture en
dc.subject viticulture en
dc.subject turism en
dc.subject marketing communication en
dc.title Event marketing v lednicko-valtickém areálu zaměřený na vinařskou turistiku
dc.title.alternative Event Marketing in the Area of Lednic-Valtice Aimed at Wine Turism
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to propose event marketing in Lednice-Valtice area with focus on wine tourism for Secondary school of viticulture and viniculture in Valtice. The theoretical part is based on literature search and other sources used. Attention is paid espe-cially to basic theoretical knowledge of marketing communication and its specifics in the field of tourism, characterizes event marketing and its use, then introduces the basic con-cepts of the wine sector and viticulture and also focuses on the issues of wine tourism, tourism and planning and realization of programs in the Lednice-Valtice area. The practical part deals with the characteristics of Lednice-Valtice area from the perspec-tive of history, geography and culture. Based on the situational analysis, it analyzes the existing communication activities of the given locality and analyzes the questionnaire sur-vey of visitors of the Lednice-Valtice area and their demands in relation with wine tourism. The results of the survey are reflected in the project part, which contains a proposal for a communication plan in relation to the existing communication activities in the Lednice-Valtice area leading to their efficiency and overall development. Event marketing, Lednice-Valtice area, wine turism, history, viniculture, viticulture, turism, marketing communication
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53470
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
hřibová_2019_dp.pdf 3.884Mb PDF View/Open None
hřibová_2019_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
hřibová_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account