Význam eBF festivalu při pozicovaní značky PROEBIZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam eBF festivalu při pozicovaní značky PROEBIZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Kawuloková, Zuzana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45716
dc.description.abstract Diplomová práce zkoumá význam event marketingu při budování pozice značky, a jaký vliv má na vnímání zákazníků. Teoretická část se zabývá značkou, vnímáním její hodnoty a kvality, typologií eventů a metodami, jak lze strategicky naplánovat úspěšný event. Prak-tická část definuje vnímanou kvalitu uživatelů elektronických nástrojů a přináší závěry o tom, jaký význam má event eBF na vnímání značky PROEBIZ. Projektová část přináší doporučení změn, které reflektují výsledky a závěry analýzy.
dc.format 82 s. (114009)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject festival eBF cs
dc.subject PROEBIZ cs
dc.subject elektronizace cs
dc.subject brand en
dc.subject quality en
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject eBF festival en
dc.subject PROEBIZ en
dc.subject digitalisation en
dc.title Význam eBF festivalu při pozicovaní značky PROEBIZ
dc.title.alternative The Importance of the eBF Festival for the Positioning of the PROEBIZ Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis examines the importance of event marketing in building brand positio-ning and what influence it has on customer perception. The theoretical part deals with the brand, the perception of its value and quality, types of event, and the methods of strategi-cally planning a successful event. The practical part defines the perception of quality among users of digital solutions and draws conclusions about the importance of the eBF event on the perception of the PROEBIZ brand. The project part provides recommendations for changes that reflect the results and conclusions of the analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53474
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kawuloková_2019_dp.pdf 3.928Mb PDF View/Open None
kawuloková_2019_op.pdf 481.5Kb PDF View/Open None
kawuloková_2019_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account