Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv jednotlivých forem PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Author: Langpaulová, Nikola
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na interní PR s vlivem na firemní kulturu, hodnoty a postoje zaměstnanců americké franšízové společnosti. Zaměřuje se na teoretický význam PR, firemní kultury, interní komunikace, motivace zaměstnanců, získání zpětné vazby. Praktická část popisuje vybranou americkou franšízovou společnost se zaměřením na vliv PR, vnímání firemní kultury zaměstnanci, zaměření na hodnoty a postoje zaměstnanců, získání zpětné vazby z kvantitativního výzkumu. V praktické části bude také popis meto-diky výzkumu a rozbor dat získaných z výzkumu. Na základě získaných dat bude v praktické části doporučen návrh na zlepšení. Cílem projektové části diplomové práce je návrhové řešení na zlepšení, dle výsledků z analýzy interní komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45719
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 53479


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
langpaulová_2019_dp.pdf 2.232Mb PDF View/Open None
langpaulová_2019_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
langpaulová_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account