Komunikační strategie značky MODART

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky MODART

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Musil, Jiří
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45722
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření komunikační strategie značky MODART. Teo-retická část obsahuje zpracované teoretické podklady, které poskytují teoretické vymezení marketingové komunikace, komunikační strategie a marketingového výzkumu a další řešené problematiky. Praktická část představuje značku MODART a pokračuje analýzami, na je-jíchž základě je v poslední projektové části diplomové práce navržena komunikační strate-gie s důrazem na online prvky komunikace a také konkrétní komunikační kampaň.
dc.format 94 s. (132 811 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Communication strategy en
dc.subject Online marketing en
dc.title Komunikační strategie značky MODART
dc.title.alternative MODART Brand Communication Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The master thesis focuses on the creation of the MODART brand communication strategy. The theoretical part contains the theoretical background, which provides theoretical definition of marketing communication, communication strategy and marketing research and other relevant topics. The practical part introduces the MODART brand and continues with analyzes. Based on these analyzes is in the last part of the master thesis proposed a communication strategy with an emphasis on online communication elements as well as the specific communication campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53483
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
musil_2019_dp.zip 3.002Mb application/zip View/Open None
musil_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
musil_2019_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account