Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj
Author: Nečas, Ondřej
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tématem diplomová práce je návrh marketingové strategie a komunikace Armády České republiky (AČR) s důrazem na její užití jako rekrutačního nástroje. V teoretické části jsou nejprve definována východiska v oblasti teorie komunikace, komunikačního procesu, marke-tingové komunikace a veřejného sektoru. Praktická část práce se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace AČR, PEST analýzou okolí, dále potom vyhodnocením kvantita-tivního výzkumu, týkajícího se postoje veřejnosti k AČR, její komunikaci a povolání profe-sionálního vojáka a konečně souhrnnou SWOT analýzou. Výstupem projektové části je po-tom návrh marketingové strategie a komunikace AČR v oblasti náboru pro rok 2020, včetně časové, nákladové a rizikové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45724
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53485


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nečas_2019_dp.pdf 46.11Mb PDF View/Open None
nečas_2019_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
nečas_2019_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account