Image školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Pospíšilová, Monika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45729
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem klíčových bodů pro vylepšení image Vinařské školy Valtice. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje pojem image ve vztahu k marketingu školy a vysvětluje stěžejní komponenty, které hrají hlavní roli v komunikaci s veřejností. Dále jsou v práci definovány marketingové pojmy (online marketing a sociální sítě), s kterými škola momentálně nepracuje a jež hrají zásadní roli při budování lepší image. Praktická část shrnuje charakteristiku Vinařské školy Valtice, její historii, vývoj, současný počet žáků a pedagogů a hospodaření školy. Tato část dále zahrnuje vypracování situačních analýz a výsledky z kvantitativního šetření. Zjištění z těchto částí je shrnuto do SWOT analý-zy. Projektová část využívá poznatků z praktické části, výsledky aplikuje do komunikačního plánu a finálně celý projekt vyhodnocuje.
dc.format 106 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject image cs
dc.subject analýza cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject škola cs
dc.subject communication plan en
dc.subject communication en
dc.subject image en
dc.subject analysis en
dc.subject research en
dc.subject school en
dc.title Image školy
dc.title.alternative Image of the School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with the key points for improving the image of the Valtice winery school. The thesis is divided into three parts. The theoretical part defines the main idea of the image in relation to the school marketing and explains key components, that are major in communication with the public. Furthermore, in the thesis are defines important marketing terms (online marketing and social networks) which the school currently does not use, but play an important role in building a better image. The practical part summarizes the characteristics of the Valtice winery school, its history, development, number of students and teachers, school management. This section also in-cludes the elaboration of situational analyses and the results of the quantitative survey. Re-sults are summarized in the SWOT analysis. Last part use the results of the practical part and applies the results into the communication plan and finally evaluates the whole project.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53492
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2019_dp.pdf 13.42Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2019_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
pospíšilová_2019_vp.docx 121.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account