PR politika a vliv na jeho úspěšnost

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

PR politika a vliv na jeho úspěšnost

Show full item record

No preview available
Title: PR politika a vliv na jeho úspěšnost
Author: Řepka, Vladimír
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Politici a voliči. Úspěch politiků závisí na jejich PR. Když dokáží využívat efektivní ko-munikaci s voličem, mohou získat mandát. Politická komunikace je velmi důležitá pro tvorbu PR. Pokud politici voliče zaujmou marketingovou komunikací, mohou vyhrát volby. Je důležité, jak se politici chovají, protože na tomto základě si voliči utvářejí obraz politika. Chytrý politik využívá všechny marketingové nástroje. Je možné na politické PR aplikovat PR produktu? Je možné chápat politika z marketingového hlediska jako produkt? Co hraje roli při jeho výběru? Jsou to podobné argumenty jako při výběru produktu? Co je stejné a co se liší? Funguje to, co se již osvědčilo v teorii i praxi při politickém PR na sou-časných vládnoucích politicích? Dodržují ti nejúspěšnější základní pravidla politického PR? To jsou otázky pro praktickou část této práce. Pro šetření budou použity metody kvalitativ-ního výzkumu. Projektová část představuje manuál úspěšného politika a dotazník pro kvantitativní šetření. Klíčová slova: politici, poslanec, volby, politická komunikace, politické PR, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkum, volební preference, volby, marketingová a komunikační strategie, manuál politického PR.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45732
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53497


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
řepka_2019_dp.pdf 5.009Mb PDF View/Open None
řepka_2019_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
řepka_2019_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account