Podnikový plán spuštění firmy "NOWUUD"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikový plán spuštění firmy "NOWUUD"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Avanesyan, Knarik
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45734
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je proniknout do smyslu podnikání a nadále rozvíjet myšlenku podnikatelského záměru. Teoretická část seznámí čtenáře se základy podnikání, e-commerce a strategií marketingových komunikací. Analytická část zkoumá odvětví papírnictví a jejich produkty v kombinaci s analýzou konkurence a zákazníků. Projektová část prezentuje vytvořený podnikatelský plán, dále plán marketingových komunikací a stručný ekonomický přehled.
dc.format 120p.(133052),12 p. illust.app
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject business plan cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject ekologické produkty cs
dc.subject průmyslové konopí cs
dc.subject alternativní vlákna cs
dc.subject papírenský průmysl cs
dc.subject papírenské produkty cs
dc.subject deníky cs
dc.subject zápisníky cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject business plan en
dc.subject sustainability en
dc.subject eco-friendly products en
dc.subject industrial hemp en
dc.subject alternative fibers en
dc.subject stationery industry en
dc.subject stationery products en
dc.subject journals en
dc.subject notebooks en
dc.subject e-commerce en
dc.title Podnikový plán spuštění firmy "NOWUUD"
dc.title.alternative Business Plan of the "NOWUUD" Startup
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to penetrate into the idea of the new business and to develop that business idea to a great extent. The theoretical part will introduce the basics of entrepreneurship, fundamental parts of business, e-commerce, and marketing communications strategy. The analytical consist of paper and forest products industry research, alternative fibers market research, as well as stationery market research, with a combination of competitive and customer analysis. The project section presents the actual business plan, marketing communications plan, and a brief financial overview.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53499
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
avanesyan_2019_dp.pdf 18.42Mb PDF View/Open None
avanesyan_2019_op.pdf 482.1Kb PDF View/Open None
avanesyan_2019_vp.docx 127.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account