Komunikační plán knižního vydavatelství

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační plán knižního vydavatelství

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán knižního vydavatelství
Author: Šohaj, David
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie a komunikačního plánu knižního vydavatelství Jan Melvil Publishing. V teoretické části jsou na základě pohledů různých autorů a zdrojů definovány a formulovány pojmy a přístupy související s tématy a specifikacemi samotného knižního formátu, knižního trhu a marketingových komunikací. Praktická část práce je potom věnována výzkumu a analýzám, na jejichž základě budou vytvořeny konečné návrhy a doporučení pro projekt. Projektová část je na základě výsledků výzkumů zaměřena na komunikační strategii a plán vydavatelství Jan Melvil Publishing.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45737
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: Fx 53503


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šohaj_2019_dp.zip 24.58Mb application/zip View/Open None
šohaj_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
šohaj_2019_vp.doc 158.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account