Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe

Show full item record

No preview available
Title: Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
Author: Zapletalová, Šárka
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Obsahem diplomové práce je design manuál společnosti Bibby Financial Services, a.s.. Práce sestává ze tří částí, kdy první teoretická definuje termín design manuál a jeho roli v rámci komunikačního mixu. Budou popsány také jeho součásti. Tato část bude věnována také značce jako takové, proč je důležitá a jak ji budovat. Praktická část práce analyzuje konkurenci z pohledu prvků design manuálu. K analýze byla vybrána přímá konkurence factoringových společností, které jsou součástí bankovních do-mů ČR. Jako nepřímou konkurenci autorka volí peer-to-peer platformy, které se svou pro-duktovou nabídkou blíží BFS. Dále jsou v této práci popsané současné aktivity a užívání loga, značky aj. brandové aspekty firmy. Kvalitativním výzkumem si autorka zodpovídá dotazy jako: "Jak je značka Bibby Financial Servis vnímaná? Co si zákazníci myslí o samotném logu. Jak na zákazníka působí barevné schéma, jež značka používá?" Projektová část práce následně zpracovává a implementuje návrhy vzešlé analýzami a prů-zkumy. Na základě těchto poznatků jsou sepsány návrhy, které by společnost měla využít ke své komunikaci s cílovou skupinou na trhu v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45743
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zapletalová_2019_dp.pdf 18.81Mb PDF View/Open None
zapletalová_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
zapletalová_2019_vp.doc 159Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account