Marketingová komunikace vybraného podniku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybraného podniku

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace vybraného podniku
Author: Zástěrová, Tereza
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro svatební ateliér, který je již na trhu a komunikační mix bude využit na propagaci společnosti a její odlišení a zapamatování. Teoretická část bude zaměřena na popis strategií a vysvětlení analýz. Podpořeno to bude literaturou, jako jsou například Strategic integrated marketing commu-nications od Larry Perryho či Marketing služeb od A. Payneho. V další, praktické části, bude uveden popis a shrnutím podnikatelské činnosti konkrétní firmy. Bude vytvořen do-tazník k průzkumu zákazníků, který bude rozebrán a zhodnocen. Dále společnost bude podrobena analýzám, jako je Porterova analýza či SWOT.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45744
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zástěrová_2019_dp.pdf 2.949Mb PDF View/Open None
zástěrová_2019_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
zástěrová_2019_vp.pdf 479.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account