Analýza konkurenceschopnosti lékárny Eso, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti lékárny Eso, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Složil, Alfréd
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:40Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:40Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45780
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analýza postavení lékárny ESO, s.r.o. v konkurenčním prostředí v Olomouci a blízkém okolí. V teoretické části budou pomocí knižních zdrojů popsány marketingové nástroje a analýzy aplikované a prováděné v praktické části práci. Pomocí marketingových analýz jako je PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenč-ních sil, benchmarking, analýza podle modelu McKinsey a SWOT analýza, kde budou zjiš-ťovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby a vyvozeny doporučení a návrhy ke zdo-konalení sledované společnosti v konkurenčním boji.
dc.format 82 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject marketing cs
dc.subject cenová politika cs
dc.subject okolí podniku cs
dc.subject strategie cs
dc.subject Competition en
dc.subject Competitive environment en
dc.subject marketing en
dc.subject price policy en
dc.subject company background en
dc.subject strategy en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti lékárny Eso, s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Competitiveness of the Pharmacy Eso, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2019-06-04
dc.description.abstract-translated The main object of my bachelor thesis is the analysis of the position of pharmacy ESO, s.r.o. in the competitive environment in Olomouc. In the theory part I will apply book sources and describe marketing tools and analyzes which will be applied in the practical part of my bachelor thesis. Using marketing analyzes such as PEST analysis, Porter's analy-sis of five competing forces, benchmarking, McKinsey model analysis and SWOT analysis. Through the analysis will be identified strengths and weaknesses, opportunities and threats, and proposed recommendations and suggestions to improve the position of the company in a competitive battle.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 53616
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
složil_2019_dp.pdf 2.566Mb PDF View/Open None
složil_2019_op.docx 27.01Kb Unknown View/Open None
složil_2019_vp.docx 22.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account