Podnikatelský plán pro vytvoření nové firmy na interiérové doplňky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský plán pro vytvoření nové firmy na interiérové doplňky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotná, Renáta
dc.contributor.author Ryšavá, Adéla
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:41Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:41Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45795
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na podnikatelský plán nově vznikající firmy a její uvedení na trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracová-na literární rešerše odborné literatury a jiných dostupných zdrojů, související s danou té-matikou diplomové práce. Navazuje na ni část praktická, kde jsou tyto poznatky aplikovány. Na závěr je celý projekt podroben analýze.
dc.format 93 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject marketing cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject čínské hůlky cs
dc.subject živnost cs
dc.subject business plan en
dc.subject marketing en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing plan en
dc.subject chopsticks en
dc.subject business en
dc.title Podnikatelský plán pro vytvoření nové firmy na interiérové doplňky
dc.title.alternative Business Plan for Creating a New Company for Interior Accessories
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the business plan of the emerging company and its launch on the market. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is processed literature search of professional literature and other available sources related to the given diploma thesis. It is followed by a practical part, where these findings are ap-plied. Finally, the whole project is subjected to analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49042
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
ryšavá_2019_dp.pdf 3.988Mb PDF View/Open None
ryšavá_2019_op.docx 26.21Kb Unknown View/Open None
ryšavá_2019_vp.docx 25.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account