Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
Author: Moťková, Lenka
Advisor: Vydrová, Janka
Abstract: Záměrem této diplomové práce je vypracování návrhu projektu konkurenční strategie vybrané farmaceutické firmy, který je zaměřený na uvedení nového biosimilárního přípravku na český trh. Pro vypracování projektu bylo nutno zjistit, jaká je situace na poli biologických a biosimilárních léčiv v České republice. Byla provedena analýza dostupných dat týkajících se spotřeby těchto léčiv u nás, proléčenosti biologickými léčivy, PEST analýza hodnotící postavení vybrané farmaceutické firmy na trhu a Porterův model charakterizující konkurenční firmy. Na základě zjištěných údajů byl navržen projekt konkurenční strategie vybrané firmy, který je výsledkem této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45796
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: A 49050


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
moťková_2019_dp.pdf 4.568Mb PDF View/Open None
moťková_2019_op.docx 25.68Kb Unknown View/Open None
moťková_2019_vp.docx 24.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account