Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Koksová, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:42Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:42Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45814
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární poznatky z marketingu, marketingové komunikace a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Analytická část práce se zabývá stručným představením vybrané firmy, jejími komunikačními aktivitami a různými analýzami. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část. Tato část obsahuje projekt na zlepšení marketingové komunikace této firmy. Tento projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 91 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject microbrewery en
dc.subject project en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication Improvement in Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is to create a project to improve marketing communication in selected company. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part includes literary knowledges from the marketing, marketing communication and various tools of marketing communication. The practical part is composed of analytical and project parts. The analytical part deals with the brief introduction of the selected company, its communication activities and various analysis. Based on these analysis the last project part is created. This part includes a project to improve marketing communication of the company. This project is subjected to the cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49103
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
koksová_2019_dp.pdf 2.933Mb PDF View/Open None
koksová_2019_op.docx 23.86Kb Unknown View/Open None
koksová_2019_vp.docx 24.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account