Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Author: Dúbková, Aneta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je rozšíření klientely ve společnosti CTR Albertov a.s., která nabízí apartmány k dlouhodobému nebo krátkodobému pronájmu, a to s využitím marketingových efektů word of mouth a electronic word of mouth. Tato forma marketingu je zaměřená na vyvolání efektu ústního nebo online šíření reklamy mezi samotnými zákazníky. V praktické části diplomové práce je provedena situační analýza, která je základem pro vytvoření vhodného projektu. V projektové části jsou navrhnuta opatření, která pro zákazníky vytváří neopakovatelné zážitky.Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45821
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dúbková_2019_dp.pdf 4.176Mb PDF View/Open None
dúbková_2019_op.docx 24.88Kb Unknown View/Open None
dúbková_2019_vp.docx 24.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account