Návrh konkurenční strategie firmy Lapek, a.s., Jihlava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh konkurenční strategie firmy Lapek, a.s., Jihlava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Hlavová, Kamila
dc.date.accessioned 2010-07-15T22:46:49Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:15Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4607
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá stanovením konkurenční strategie firmy LAPEK, a.s. Cílem je aplikovat teoretické poznatky v praxi, zanalyzovat trh, na kterém firma působí, zhodnotit její současnou situaci a konkurenční prostředí. V analytické části je zpracována SWOT analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil, které jsou východiskem pro stanovení konkurenční výhody firmy. V závěru práce je nastíněna vhodná konkurenční strategie vedoucí k upevnění pozice firmy na trhu. cs
dc.format 94 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 1116804 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
dc.subject Konkurenční strategie cs
dc.subject Strategická analýza cs
dc.subject Konkurenční výhoda cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Síťová analýza cs
dc.subject Poměrové ukazatele cs
dc.subject Competitive strategy en
dc.subject Strategic analysis en
dc.subject Competitive advantage en
dc.subject Five competitive forces model-Porter en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Critical Path Analysis en
dc.subject Rate indexes en
dc.title Návrh konkurenční strategie firmy Lapek, a.s., Jihlava cs
dc.title.alternative Competitive strategy of Lapek, a.s., Jihlava en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křemen, Stanislav
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated The master thesis discusses Competitive strategy of LAPEK, a.s. company. The main goal is to apply theoretical knowledge, analyze market and assess company's current situation and competitive environment. SWOT analysis and Porter's five competitive forces model are the focus of attention in the analytical part. These analyses are the starting point for competitive advantage determination. Result of this thesis shall be determination of convenient competitive strategy leading to consolidation of company's position at the market. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6086
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hlavová_2007_dp.pdfBlocked 1.065Mb PDF View/Open
hlavová_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
hlavová_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account