Uplatnění konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uplatnění konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komínková, Miroslava
dc.contributor.author Krpcová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:22:58Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/460
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s. a navrhuje doporučení pro zlepšení stávající situace. Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti. V praktické části je prostřednictvím podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnoceno využívání konkurenčního zpravodajství ve společnosti, na jejímž základě jsou vypracovány doporučení pro management firmy. cs
dc.format 58 s., 3 s. tab. příloh cs
dc.format.extent 1921084 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
dc.subject konkurenční zpravodajství cs
dc.subject zpravodajský cyklus cs
dc.subject informační zdroje cs
dc.subject informace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject CI en
dc.subject Competitive Intelligence en
dc.subject Intelligence Cycle en
dc.subject Information Sources en
dc.subject Information en
dc.subject Analysis en
dc.subject Distribution en
dc.title Uplatnění konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s. cs
dc.title.alternative Application of competitive intelligence in the marketing department in the company MAGNETON, a.s en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašek, Roman
dc.date.accepted 2006-06-13
dc.date.vskp-available 2036-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discusses on the application of competitive intelligence in the marketing department in the company MAGNETON, a.s. and makes recommendations to improvement its situation. This thesis is based on relevant information sources showing current situation. The process of competitive intelligence in the company is described in the analytical part. The results of this analysis are discussed and then the recommendations for the management of the company are proposed. en
dc.description.department Ústav informatiky a statistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/114 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 3785
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
krpcová_2006_bp.pdfBlocked 1.832Mb PDF View/Open
krpcová_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
krpcová_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account