Analýza rizik zavádění nového produktu na trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza rizik zavádění nového produktu na trh

Show full item record

No preview available
Title: Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Author: Bracková, Dorota
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Cílem této práce je analýza rizik pro uvedení nového produktu na trh, kterým je v tomto případě kosmetický balíček složený z mandlových produktů. Práce je složená ze dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní marketingové koncepty, vysvětluje příklady analýzy prostředí a blíže se věnuje marketingové komunikaci. Praktická část představuje společnost s jejím výrobkovým portfoliem. Zaměřuje se na analýzu trhu, k čemuž využívá analýzy prostředí, hodnocení dodavatelů, praktická část je zakončená marketingovým mixem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46501
Date: 2020-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav krizového řízení
Discipline: Ovládání rizik


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bracková_2021_dp.pdf 2.384Mb PDF View/Open None
bracková_2021_op.pdf 230.6Kb PDF View/Open None
bracková_2021_vp.pdf 130.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account