Interaktivní média v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Interaktivní média v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Interaktivní média v marketingových komunikacích
Author: Novák, Petr
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Bakalářská práce Interaktivní média v marketingových komunikacích provádí rešerši trhu v oblasti interaktivních technologií používaných v systému marketingových komunikací. V teoretické části autor charakterizuje prostředky jednotlivých forem marketingových komunikací z hlediska technologické náročnosti a popisuje nové trendy, které se v souvislosti s rozvojem nových technologií v této oblasti objevily. V praktické části se pak věnuje jednotlivým novým interaktivním technologiím, jako jsou digital signage solutions, OLED displeje, adscreens, interaktivní TV, internet a mobilní telefony, jejich budoucímu vývoji a uvádí konkrétní příklady z praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4659
Date: 2007-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4868


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
novák_2007_bp.pdfBlocked 1.747Mb PDF
novák_2007_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
novák_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account