Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Author: Čožíková, Adriana
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci, a tak navrhnout novou marketingovou strategii pro společnost B&B Commercial Activity, která je dodavatelem hutního materiálu po České republice. Teoretická část práce postupně představuje B2B sektor a jeho charakteristiky, které jsou nutností pro analýzu současného stavu firmy. Dále také popisuje rozdíly mezi B2C a B2B sektorem při vytváření marketingové strategie Analytická část představuje vybranou firmu a hodnotí její silné a slabé stránky pomocí analytických nástrojů jako je SWOT analýza, Porterův model pěti sil, PEST analýza a benchmarking. Projektová část se opírá o předchozí analýzu a navrhuje vylepšení marketingové strategie na základě nedostatků současné strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46677
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: D 58629


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čožíková_2021_dp.pdf 2.227Mb PDF View/Open None
čožíková_2021_op.docx 32.35Kb Unknown View/Open None
čožíková_2021_vp.docx 26.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account