Projekt zavedení e-shopu ve firmě Kávomilka s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení e-shopu ve firmě Kávomilka s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Grochálová, Monika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46681
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem zavedení internetového obchodu pro šumperskou pražírnu kávy. Práce je rozdělena do tří částí přičemž první část udává ucelený obraz o e-commerce, který byl zpracován na základě literární rešerše. Získané poznatky jsou dále zpracovány v analytické části, kde je analyzován jak samotný podnik, tak i aktuální přehled o e-commerce. Analytická část je doplněna také o výběr nejvhodnějšího technického řešení e-shopu pro vybraný podnik. Informace získané v předchozích kapitolách dávají podklad pro projektovou část. V této části je zpracován detailní návrh technického řešení e-shopu, propagace a způsoby vyhodnocení efektivnosti tohoto řešení. Závěrem je toto řešení podrobeno nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 116 s., 2 s. (163 690)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject E-shop cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject SEO cs
dc.subject internetové obchodování cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject SLEPT analýza cs
dc.subject E-shop en
dc.subject E-commerce en
dc.subject SEO en
dc.subject Online trading en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject SLEPT Analysis en
dc.title Projekt zavedení e-shopu ve firmě Kávomilka s.r.o.
dc.title.alternative Project of Implementation for the Kávomilka s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2021-06-21
dc.description.abstract-translated The Diploma thesis is focused on e-shop implementation project proposal for Šumperk coffee roaster. The thesis is devided into three parts first part gives a comprehensive view about e-commerce, which was processed on the basis of literary research. The acquired knowledge is further processed in the analytical part, where both the company itself and the current overview of e-commerce are analyzed. The analytical part is also supported by the selection of the most suitable technical solution for the selected company. The information obtained in the previous chapters provide the basis for the project part. In this part a detailed design of the technical solution of the e-shop, promotion and methods of evaluating the effectiveness of this solution are elaborated. Finally this solution is a subject to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58635
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
grochálová_2021_dp.pdf 4.284Mb PDF View/Open None
grochálová_2021_op.docx 24.59Kb Unknown View/Open None
grochálová_2021_vp.docx 24.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account