Projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Holubová, Alice
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46682
dc.description.abstract Hlavním tématem práce je marketingová komunikace. Práce si klade za cíl vytvořit komunikační plán pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s. Komunikační plán bude zaměřen na zvýšení prodejů robotického vysavače, šíření povědomí a pozitivního vnímání značky. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace jako východisko pro zpracování analytické i projektové části práce. Projekt komunikačního plánu obsahuje rozpis komunikačních aktivit, tak aby byly maximálně efektivní a pomohly naplnit stanovené cíle. Celý projekt je podroben časové, nákladové i rizikové analýze.
dc.format 122 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject marketing situation analysis en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertisement en
dc.subject sales promotion en
dc.title Projekt komunikačního plánu pro vybraný sortiment společnosti ETA a.s.
dc.title.alternative A Project on a Communication Plan for a Selected Assortment of the Company ETA a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2021-06-21
dc.description.abstract-translated The dominant topic of this thesis deals with marketing communication. The thesis aims to create a communication plan for a selected assortment of the company ETA a.s. The communication plan will focus on increasing of sales of a robotic vacuum cleaner, rating awareness and positive brand perception. The first part of the theses presents theoretical knowledge in the field of marketing communication as a starting point for processing the analytical and project part of the thesis. The communication plan project contains a break down of communication activities so that they are as effective as possible and help to meet the set goals. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58637
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
holubová_2021_dp.pdf 3.722Mb PDF View/Open None
holubová_2021_op.docx 27.02Kb Unknown View/Open None
holubová_2021_vp.pdf 653.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account