[NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu
Author: Tomášková, Kateřina
Advisor: Vydra, Radomír
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií nově vznikajícího víceúčelového areálu a tím je areál na Janovičkách u Broumova. Cílem práce je vytvoření projektu pro zlepšení marketingové komunikace daného areálu, přičemž je práce rozdělena do tří částí. Teoretická část popisuje marketing a komunikaci ve službách, marketingovou situační analýzu a obsahuje také kapitolu z podnikání. Analytická část se skládá z charakteristiky daného areálu a spolku BCB, definice konkurence, její analýzy a celkové analýzy současného stavu areálu z pohledu marketingu, za využití vybraných metod. Na analytickou část navazuje část projektová, která vychází právě z informací získaných v analytické části. Projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace BCB Koupálo Janovičky je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46690
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: F 58647


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tomášková_2021_dp.pdf 1.626Mb PDF View/Open None
tomášková_2021_op.docx 26.67Kb Unknown View/Open None
tomášková_2021_vp.pdf 741.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account