Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě
Author: Hájková, Zuzana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě, která se specializuje na výrobu kvalitních a designových čokolád a pralinek. Teoretické poznatky získané v první části práce a informace získané z provedených analýz firmy a její konkurence jsou následně využity při zpracování projektu, který zefektivňuje marketing na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46700
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: B 58659


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hájková_2021_dp.pdf 4.313Mb PDF View/Open None
hájková_2021_op.docx 24.56Kb Unknown View/Open None
hájková_2021_vp.docx 32.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account