Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Pokorná, Barbora
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46708
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je analýza aktuální spokojenosti zákazníků se službami a činností internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA a následné vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem projektu je analýza aktuálního stavu uskutečněná těmito nástroji marketingu - analýzami PEST a SWOT a marketingovým průzkumem, jehož základem je dotazníkové šetření a specializovaný UX / UI výzkum. Výsledkem analýzy je zjištění nedostatků a navržení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení spokojenosti zákazníků internetové společnosti VÍNO HRUŠKA.
dc.format 71 s. (96 450 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální zákazník cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject zvyšování zákaznické spokojenosti cs
dc.subject digital customer en
dc.subject eshop en
dc.subject online marketing en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject increasing customer satisfaction en
dc.title Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
dc.title.alternative Project of Increasing Customer Satisfaction for VÍNO HRUŠKA Online Store
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2021-06-23
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store VÍNO HRUŠKA. On the basis of this analysis is creating our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The basis of marketing research is a questionnaire survey and specialized UX / UI research. The result of the analysis is the identification of shortcomings, on the basis of which a solution of increasing customer satisfaction of the VÍNO HRUŠKA online store is proposed.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58669
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
pokorná_2021_dp.pdf 4.730Mb PDF View/Open None
pokorná_2021_op.docx 34.08Kb Unknown View/Open None
pokorná_2021_vp.docx 32.63Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account