Tvorba business modelu svatební agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba business modelu svatební agentury

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba business modelu svatební agentury
Author: Krásová, Lenka
Advisor: Slinták, Karel
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou business modelu svatební agentury v Brně. Cílem této práce je vytvořit atraktivní model, který se opírá o trendy současné doby a uspokojuje potřeby náročných zákazníků. Teoretická část bakalářské práce je zpracována na základě rešerše odborné literatury, která se zabývá problematikou podnikání, analýzami tržního prostředí a také tvorbou business modelů. V praktické části je provedena analýza tržního prostředí, ve kterém se bude svatební agentura nacházet. Následně je provedeno dotazníkové šetření a poté je za pomocí nástroje business modelu Lean Canvas vytvořen finální model svatební agentury. V závěru práce je ekonomické zhodnocení daného business modelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46734
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 58717


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krásová_2021_dp.pdf 1.816Mb PDF View/Open None
krásová_2021_op.docx 30.90Kb Unknown View/Open None
krásová_2021_vp.docx 23.15Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account