Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Bartíková, Adéla
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46808
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely. Teoretická část obsahuje představení jednotlivých sociálních sítí a jejich uživatele. Dále v ní nalezneme informace o marketingové komunikaci, jaké jsou její cíle, strategie a efektivní marketingová komunikace. Závěrem teoretické části je poukazováno na možnosti využití sociálních sítí v marketingu, zejména Facebook a Instagram. Praktickou část byla zaměřena na vybraný subjekt. Byla provedena analýza sociálních sítí subjektu a jeho konkurence na několika konkrétních příkladech. Po vypracování SWOT analýzy a spojení získaných informací byl vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí.
dc.format 73 s. (103 572 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject marketingov communication en
dc.subject analysis en
dc.subject promotion en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely
dc.title.alternative Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2021-06-28
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis is focused on the analysis of social networks and their possible usage for marketing purposes. The theoretical part of this thesis contains the introduction of particular social networks and their users. It also includes information about marketing communication, its purpose, strategy, and effective marketing communication. Lastly, the theoretical part shows the possible usage of social networks in terms of marketing, especially Facebook and Instagram. The experimental part is focused on a specific subject. The analysis of social networks of a certain subject and its competitors is shown in several particular examples. After SWOT analysis and connection of obtained information, the concept of social network utilization improvement was done.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58857
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
bartíková_2021_dp.pdf 3.910Mb PDF View/Open None
bartíková_2021_op.docx 32.57Kb Unknown View/Open None
bartíková_2021_vp.docx 31.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account