Analýza konkurenceschopnosti ve vybraných lázních

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti ve vybraných lázních

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Hubáčková, Alexandra
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46812
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti ve vybraných lázních. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje shrnuté poznatky získané studiemi odborné literatury zabývající se lázeňstvím, konkurencí, marketingovými strategickými analýzami a marketingovým výzkumem. Cílem praktické části je zhodnocení současného stavu konkurenceschopnosti vybraných lázní na trhu pomocí analytických metod a marketingového výzkumu. Závěr bakalářské práce představují návrhy a doporučení na zlepšení konkurenceschopnosti vybraných lázní, které vyplývají z výsledků provedených marketingových analýz a výzkumu.
dc.format 98 s. (162 866 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject lázeňství cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject McKinseyho model 7S cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject Benchmarking cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject spa en
dc.subject competition en
dc.subject McKinsey 7S Framework en
dc.subject Porter's Five Forces Analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject PESTLE Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject BCG Matrix en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti ve vybraných lázních
dc.title.alternative The Analysis of Competitiveness in the Selected Spas
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Klapalová, Alena
dc.date.accepted 2021-06-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of a selected spa. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains summarised knowledges acquired from the studies of professional literature about spas, competition, marketing strategic analysis and marketing research. The aim of the practical part is to determine the current state of competitiveness of a selected spa on market by analytical methods and marketing research. The conclusion of the bachelor's thesis presents suggestions and recommendations for improving competitiveness to a selected spa which refer from the results of marketing analysis and research.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58866
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
hubáčková_2021_dp.pdf 2.432Mb PDF View/Open None
hubáčková_2021_op.docx 25.43Kb Unknown View/Open None
hubáčková_2021_vp.docx 22.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account