Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.
Author: Rajtarová, Terezie
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací minipivovaru Chomout s.r.o. nacházejícího se v CHKO Litovelské Pomoraví. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu a marketingovém mixu. Hlavním tématem je marketingová komunikace a komunikační mix. Dále je teoretická část doplněna o popis některých analýz vnějšího a vnitřního prostředí pivovaru. Praktická část seznamuje s pivovarem Chomout s.r.o., se současným stavem marketingové komunikace společnosti a pomocí SWOT a PESTEL analýzy je část práce věnována vnitřnímu a vnějšímu prostředí firmy. Cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové komunikace a následně je podrobit nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46822
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 58877


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rajtarová_2021_dp.pdf 1.892Mb PDF View/Open None
rajtarová_2021_op.docx 23.09Kb Unknown View/Open None
rajtarová_2021_vp.docx 31.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account