Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace vybrané prodejny potravin
Author: Perdykula, Radek
Advisor: Rygl, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci prodejny potravin. Skládá se z teoretické části, ve které jsou vysvětleny základní pojmy pohledem různých autorů týkajících se tématu a praktické části, jejíž cílem je zhodnotit současný stav marketingové komunikace a zanalyzovat komunikační aktivity prodejny potravin. Na základě zjištění z provedené analýzy budou vybrány dvě komunikační aktivity, které budou aplikovány v reálném prostředí prodejny a pomocí dotazníkového šetření, bude změřena účinnost těchto opatření. Na základě zjištění bude sestaven soubor doporučení v oblasti propagace a komunikace prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47023
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
perdykula_2021_dp.pdf 2.166Mb PDF View/Open None
perdykula_2021_op.docx 124.9Kb Unknown View/Open None
perdykula_2021_vp.pdf 154.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account