Image neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Berčík, Filip
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47033
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na image neziskové organizace. V teoretická část se věnuje tématu neziskových organizací, marketingovým komunikacím, vlivu corporate identity na image značky, metody měření a analýzy image. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní pobočku neziskové organizace a komparativní analýzu užívaných nástrojů pro budování image. Výzkum image a vnímání organizace byl provedený v místě působení pobočky organizace. Výsledky výzkumu poslouží jako podklad k doporučením a také jako zpětná vazba pro neziskovou organizaci.
dc.format 60 s. (100 169 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní image cs
dc.subject Junák - český skaut cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject skauting cs
dc.subject corporate image en
dc.subject Junák - český skaut en
dc.subject marketing communication en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject scouting en
dc.title Image neziskové organizace
dc.title.alternative Image of Non-profit Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the image of a non-profit organization. The theoretical part deals with the topic of non-profit organizations, marketing communications, the influence of corporate identity on the brand image, methods of measuring and image analysis.The practical part is then focused on a specific branch of a non-profit organization and a comparative analysis of the tools used for building image. Research of image and perception of the organization was created at the location city in which the branch of the organization operates. The results of the research will serve as a basis for recommendations and also as feedback for non-profit organizations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59236
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
berčík_2021_dp.pdf 3.801Mb PDF View/Open None
berčík_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
berčík_2021_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account