Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Jelínková, Denisa
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47046
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vlivem koronavirové krize na českou verzi módního magazínu Elle. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje charakteristice tištěných médií se zaměřením na módní magazíny a inzerci. Dále se práce zabývá dopadem koronavirové krize na tištěná média a spotřebitelské chování čtenářů módních magazínů. Praktická část zahrnuje kvalitativní výzkum v podobě individuálních rozhovorů s cílovou skupinou magazínu Elle a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu.
dc.format 64 s. (108 884 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject tištěná média cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject módní magazín cs
dc.subject koronavirová krize cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject print media en
dc.subject advertising en
dc.subject fashion magazine en
dc.subject coronavirus crisis en
dc.subject consumer behavior en
dc.title Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle
dc.title.alternative The Impact of the Coronavirus Crisis on the Printed Version of the Fashion Magazine Elle
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the impact of the coronavirus crisis on the Czech version of the fashion magazine Elle. The thesis is divided into two separate parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the characteristics of printed media with a focus on fashion magazines and advertising. Furthermore, the thesis deals with the impact of the coronavirus crisis on the print media and consumer behavior of readers of fashion magazines. The practical part includes qualitative research in the form of individual interviews with the target group of Elle magazine and its findings. The conclusion contains recommendations based on the research results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59251
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
jelínková_2021_dp.pdf 1.534Mb PDF View/Open None
jelínková_2021_op.doc 122.5Kb Unknown View/Open None
jelínková_2021_vp.pdf 138.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account