Marketingová komunikace festivalu Den Architektury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Den Architektury

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace festivalu Den Architektury
Author: Košíková, Emma Tereza
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací festivalu Den architektury, jehož posláním je přibližovat tento obor široké veřejnosti. Teoretická část pojednává o marketingu kulturních institucí působících primárně v neziskovém sektoru a o jeho hlavních charakteristikách, které jej odlišují od marketingu v komerční sféře. Teoreticky také vymezuje publikum kulturních institucí, jeho základní motivace a bariéry v souvislosti s účastí na kulturních akcích. Praktická část představuje festival Den architektury a jeho hlavního organizátora spolek Kruh. Zkoumá současné komunikační aktivity festivalu a vyhodnocuje kvantitativní výzkum realizován formou online dotazníkového průzkumu. V závěru této práce jsou na základě výsledků výzkumu zodpovězeny výzkumné otázky a předložené doporučení ohledně komunikace festivalu do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47055
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59261


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
košíková_2021_dp.pdf 4.278Mb PDF View/Open None
košíková_2021_op.doc 158Kb Unknown View/Open None
košíková_2021_vp.pdf 49.50Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account