Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích
Author: Ondrášová, Sára
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o provedení analýzy účtů na sociálních sítích společnosti Rudolf Jelínek. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na obecné pojmy z marketingového prostředí jako je marketingový mix, 4P, komunikační mix, online marketing až po metody marketingových výzkumů. Praktická část se opírá o teoretickou základnu a je v ní provedena srovnávací analýza, kde jsou porovnávány tři účty společnosti Rudolf Jelínek na Facebooku a Instagramu, a následně i vyhodnocení dotazníkového šetření. Závěrem jsou uvedena doporučení pro docílení efektivnějšího způsobu komunikace Muzea slivovice na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47067
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 59275


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ondrášová_2021_dp.pdf 3.832Mb PDF View/Open None
ondrášová_2021_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
ondrášová_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account