Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Prachýlová, Dominika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47073
dc.description.abstract Obsah této práce je zaměřen na analýzu marketingového podnikání firmy. První část tvoří základní pojmy z oblasti marketingové teorie. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum marketingového podnikání v období před a během coronaviru ve vybraném maloobchodě. Pomocí výzkumu byla získána data o marketingovém podnikání firmy, na jejichž základě bylo navrženo možné řešení problémů v této oblasti.
dc.format 60 s. (81 775 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové podnikání cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject coronavirus cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject online prodej cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing business en
dc.subject market analysis en
dc.subject coronavirus en
dc.subject social networks en
dc.subject e-shop en
dc.subject online sales en
dc.title Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru
dc.title.alternative Analysis of Arxmania's Marketing Business before and during the Coronavirus Period
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The content of this work is focused on the analysis of the company's marketing business. The first part consists of basic concepts in the field of marketing theory. Subsequent use in practice is described in other parts of the work, both the methods used and the specific research of marketing business in the period before and during coronavirus in selected retail. With the help of research, data on the company's marketing business were obtained, on the basis of which a possible solution to problems in this area was proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59281
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
prachýlová_2021_dp.pdf 1.907Mb PDF View/Open None
prachýlová_2021_op.doc 135.5Kb Unknown View/Open None
prachýlová_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account