Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka

Show full item record

No preview available
Title: Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Author: Prokopová, Kamila
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá vlivem komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem budování značky a nákupním rozhodovacím procesem zákazníka. Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti Kave Footwear a kvantitativním výzkumem. V závěru práce se nachází zodpovězení výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47075
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59283


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
prokopová_2021_dp.pdf 1.313Mb PDF View/Open None
prokopová_2021_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
prokopová_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account