Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky

Show full item record

No preview available
Title: Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Author: Straková, Nikola
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na používání influencerů jako účinného nástroje marketingové komunikace značky. Cílem bylo zjistit, jaké mají uživatelé sociální sítě Instagram povědomí o značce Myprotein především díky influencerům, a jestli značka tento styl marketingu využívá dostatečně efektivně. Ujasnění a rozšíření teoretických znalostí v dané oblasti pomohlo při následném vyhodnocování online kvantitativního dotazníkového šetření. Z výsledů lze vyvodit dostatek informací. Data ukazují, že lidé influencer marketing vnímají většinou pozitivně, povědomí o značce mají poměrně vysoké a tento nástroj určitě přináší výsledky. V závěru jsou navrhnuty jednotlivé body pro zlepšení influencer marketingu značky, které byly stanoveny vzhledem k výsledkům výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47078
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59286


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
straková_2021_dp.pdf 2.511Mb PDF View/Open None
straková_2021_op.pdf 42.83Kb PDF View/Open None
straková_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account